header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto
 

FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Aanmeldformulier  Aantal vragen: 1
 Aannamebeleid  Aantal vragen: 1
 Accomodatie  Aantal vragen: 1
 Afgelastingen  Aantal vragen: 2
 Algemene voorwaarden  Aantal vragen: 1
 Bardiensten  Aantal vragen: 1
 Contact  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 1
 Contributie restitutie  Aantal vragen: 1
 Funkey  Aantal vragen: 1
 Geschiedenis van HBS  Aantal vragen: 1
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 HBS Huisregels  Aantal vragen: 2
 Informatie  Aantal vragen: 1
 Lidmaatschap OPZEGGEN  Aantal vragen: 1
 Parkeerkaarten  Aantal vragen: 2
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey (maandagavond)  Aantal vragen: 1
 Trimhockey (woensdagochtend)  Aantal vragen: 1
 Vertrouwenspersoon  Aantal vragen: 1
 Verzekeringen  Aantal vragen: 1
 Vrienden van HBS  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers gezocht  Aantal vragen: 1
 Wachtwoord  Aantal vragen: 1

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Parkeerkaarten
Hoe en wanneer vraag ik een parkeerkaart aan? 
Leden of ouders van HBS-leden kunnen ieder seizoen een  'HBS Parkeerkaart' bestellen.
Deze kaart is alleen geldig voor het terrein achter HBS, ingang Bleek en Berg van de Kennemerduinen. 

Inschrijven kan vanaf juni tot augustus van elk elk seizoen. Je kan een nieuwe parkeerkaart aanvragen of je bestaande kaart verlengen. 
  • Een nieuwe kaart kost euro 40,-. 
  • Een kaart verlengen euro 35,-
Het gekozen bedrag overmaken naar bankrekening NL47RABO 0118 3416 34  ten name van HBS Bloemendaal.
Vermeld hierbij altijd je naam, lidnummer (en het nummer van de parkeerkaart bij verlenging).

Betalingen na augustus van elk seizoen komen niet meer in aanmerking komen voor verlenging of aanvraag. Het geld wordt dan teruggestort. Pas in juni kan er dan weer ingeschreven worden.

Vragen over de parkeerkaart kunt u mailen naar: [email protected]
 
Mijn parkeerkaart werkt niet meer? 
Er kunnen allerlei oorzaken zijn waarom u parkeerkaart niet meer werkt.
  • Heeft u wel betaald (en is de termijn nog niet verstreken) en heeft u recentelijk nog wel toegang gehad?
  • Als je hebt ingelogd om op het terrein te komen moet je ALTIJD uitloggen als je weggaat, ook al staat de boom omhoog.!!
Zijn deze vragen onduidelijk, neem dan contact op met [email protected].
Als u wel betaald heeft en recent toegang heeft gehad of helemaal niet, ga dan naar de kiosk (entree) van Parnassia (aan de Zeeweg, Bloemendaal) en vraag daar om 'een reset 'van de parkeerkaart.

De kaart wordt daar uitgelezen en gecontroleerd. Daarna heeft u weer toegang!
 

Jeugd

Senioren

Sponsoren

Facebook

Instagram