header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto
 

FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Aanmeldformulier  Aantal vragen: 1
 Aannamebeleid  Aantal vragen: 1
 Accomodatie  Aantal vragen: 1
 Afgelastingen  Aantal vragen: 2
 Algemene voorwaarden  Aantal vragen: 1
 Bardiensten  Aantal vragen: 1
 Contact  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 2
 Contributie restitutie  Aantal vragen: 2
 Funkey  Aantal vragen: 1
 Geschiedenis van HBS  Aantal vragen: 1
 Gevonden voorwerpen  Aantal vragen: 1
 HBS Huisregels  Aantal vragen: 2
 Informatie  Aantal vragen: 1
 Lidmaatschap OPZEGGEN  Aantal vragen: 1
 Parkeerkaarten  Aantal vragen: 2
 Parkeren bij HBS  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey (maandagavond)  Aantal vragen: 1
 Trimhockey (woensdagochtend)  Aantal vragen: 1
 Vertrouwenspersoon  Aantal vragen: 1
 Verzekeringen  Aantal vragen: 1
 Vrienden van HBS  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers gezocht  Aantal vragen: 1
 Wachtwoord  Aantal vragen: 1

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Parkeerkaarten
Hoe en wanneer vraag ik een parkeerkaart aan? 
Leden of ouders van HBS-leden kunnen ieder seizoen een 'HBS Parkeerkaart' bestellen.
Deze kaart is alleen geldig voor het terrein achter HBS, ingang Bleek en Berg van de Kennemerduinen. 

Inschrijven kan vanaf juni tot 15 augustus van elk seizoen.
Je kunt een nieuwe parkeerkaart aanvragen of je bestaande kaart verlengen. 
  • Een kaart verlengen kost € 45,-. (wordt jaarlijks geïndexeerd)
  • Een nieuwe kaart kost € 55,-. (wordt jaarlijks geïndexeerd)
Het bedrag overmaken naar bankrekening NL47RABO 0118 3416 34  ten name van HBS Bloemendaal.

Vermeld hierbij altijd je naam, lidnummer (en het nummer van de parkeerkaart bij verlenging).

Betalingen na augustus van elk seizoen komen niet meer in aanmerking voor verlenging of aanvraag. Het geld wordt dan teruggestort. Pas in juni kan er dan weer ingeschreven worden.

Bij verlies, diefstal of breuk wordt een geen nieuwe kaart verstrekt. Ook kan er gedurende het seizoen geen HBS parkeerkaart meer worden aangeschaft.

Vragen over de parkeerkaart kunt u mailen naar: [email protected]
 
Mijn parkeerkaart werkt niet meer? 
Er kunnen allerlei oorzaken zijn waarom u parkeerkaart niet meer werkt.
  • Heb je wel betaald (en is de termijn nog niet verstreken) en heb je recentelijk nog wel toegang gehad?
  • Als je hebt ingelogd om op het terrein te komen moet je ALTIJD uitloggen als je weer weggaat, ook al staat de boom omhoog!
Zijn deze vragen onduidelijk, neem dan contact op met [email protected].

Als je wel betaald hebt en recent toegang hebt gehad of helemaal niet, ga dan naar de kiosk (entree) van Parnassia (aan de Zeeweg, Bloemendaal) en vraag daar om een 'reset' van de parkeerkaart. De kaart wordt daar uitgelezen en gecontroleerd. Daarna heeft u weer toegang!
 

Jeugd

Senioren

Sponsoren

Facebook

Instagram